miercuri, 11 mai 2016

ecologic-(egocen)tristă





stochez în fiecare fibră a corpului
aminitiri obsesii parfumuri sărate
pentru care reciclarea ar fi
un dezastru artificial
denaturez natura umană
care îmi sucombă memoria
şi îmi constituie biosfera
de care încerc fatidic să mă dezbrac

cum aş putea să transform toate astea
în ceva reutilizabil
când abia reuşesc
să menţin hibernal trecutul
sunt colecţionarul compulsiv
închis în propriul creier
suprapopulat de trecut ancrasat violent
de amintiri biodegradabile

sunt poluată sistematic
de anotimpuri intercalate hibridizate
de încălzirea globală
a trupului tău
sistemul meu solar
are probleme cu imunitatea
de când ai aprins chibritul febril
al primului sărut

prezenţa ta e o noxă
holografic-halucinogenă
şi orice gest al tău
un reflux otrăvitor
mi-ai contaminat continuu
sângele oceanele
şi acum întrebi de ce
nu sunt în apele mele

şi dacă sunt o junglă
de vise şi erori
iubirea mea e un specimen
pe cale de dispariţie - pe calea în care îmi stai
căci tu mi-eşti vânătorul
lunetistul lunatic din calea lactee
care ţine în living animale împăiate
şi spune că le iubeşte

după toate astea mă pretind
ecologic-(egocen)tristă
eradichez compulsiv
tristeţi epidemice
inflamaţii biogenetice
ale celor care doresc
să salveze planeta
(de mine)



Adina Suciu